کلایماست چیست ؟

کلایماست یک نوع ترموستات می باشد که برای کنترل سرمایش و گرمایش دستگاه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. شرکت تولیدکننده ترموستات مورد نظر، به عنوان یکی از تولید کننده های محصولات متنوع کنترل کننده های تعاملی انواع متنوعی از ترموستات ها را تولید می نماید. ترموستات مورد نظر برای استفاده در فن کویل های سقفی، داکت اسپلیت ها، کویل های زمینی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما برای خرید این نمونه از ترموستات ها باید به خوبی در مورد کارایی و تنظیم دمای آن اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید تا بتوانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

کارایی های متنوع کلایماست

 برخلاف بسیاری از ترموستات ها که صرفاً دمای اتاق را تعیین می نمایند در این نمونه ترموستات ها ویژگی های متنوعی را می توانید دریافت کنید.این ترموستات  ها می  ‌توانند دمای اتاق را تعیین کنند و همچنین مبنای ویژگی های تعیین شده را مورد بررسی قرار دهند. یکی از ویژگی‌های این نمونه ترموستات ها این است که سرعت فن را تنظیم می ‌کنند و به عبارت دیگر سرعت جریان هوا در اتاق با استفاده از این ترموستات تنظیم خواهد شد.

تنظیم دما با دقت بالا در ترموستات کلایماست

تنظیم کردن دما در این نوع از ترموستات ها با دقت بسیار بالایی انجام می‌ شود. به طوری که شما قادر خواهید بود تغییرات دمایی را در هر یک از درجه های سانتیگراد نیز احساس کنید. البته این مسئله مربوط به تمامی افراد نمی ‌شود و اشخاص کمی هستند که می توانند تغییرات دمایی را احساس کنند. ترموستات مورد نظر با دقت بالا می تواند رضایت بسیاری از افراد را که در مورد تغییرات دما حساسیت های خاصی دارند  به دست آورد. در واقع شما اگر برایتان تغییراتی دمایی اهمیت دارد باید این دستگاه را برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی خود خریداری کنید. نمونه ترموستات های مورد نظر در بازار زیاد است که شما یکی را بر اساس نوع دستگاه خود نیاز است خریداری نمایید.

به نظر شما این مطلب مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 0 / 5. تعداد امتیاز ها 0

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید