نکاتی در مورد بهترین محل نصب اسپلیت

ظرفیت سنجی اسپلیت

انتخاب کردن بهترین محل نصب  اسپلیت تاثیر زیادی روی نحوه عملکرد اسپلیت می‌ گذارد. پس از خریداری اسپلیت مهمترین چیزی که حائز اهمیت است محل نصب  اسپیلت می باشد. برای داشتن آگاهی لازم در ارتباط با بهترین محل نصب کردن اسپلیت با سرویس کارانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید تا آنها یک انتخاب هوشمندانه را در اختیارتان قرار دهند.

اسپیلت
نصب اسپیلت | تهویه مطبوع شمس

نکاتی برای انتخاب کردن بهترین محل نصب  اسپلیت

اگر شما می خواهید بهترین محل نصب  اسپلیت را انتخاب کنید باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید که این نکات عبارت هستند از :

  1. توجه به سرویس کردن اسپلیت

  اگر در خانه های آپارتمانی زندگی می کنید دقت داشته باشید که محل مناسبی را برای نصب اسپلیت ها انتخاب نمایید تا پس از مدتی هزینه‌ های بالایی برای تعمیر کردن آن پرداخت نکنید. در برخی از مواقع امکان دارد سر و صدای  اسپلیت موجب آلودگی صوتی شود،  به همین دلیل باید نصب آنها را به گونه ای انجام دهید که به راحتی بتوانید سرویس شان کنید. اگر سرویس کردن آنها دشوار باشد نمی توانید به موقع فیلتر دستگاه را تعویض و یا تمیز نمایید.

  1. تراز بودن مکان نصب اسپلیت

برای توزیع کردن صحیح گاز مبرد در اسپلیت ها باید به تراز بودن نصب آن‌ها دقت داشته باشید. اینکه فاصله آنها تا پنل داخلی به درستی حفظ شود تا عمل گرمایش و سرمایش به صورت صحیح انجام گیرد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. تراز بودن دستگاه را تنها سرویس کاران می توانند به صورت اصولی اجرا نمایند.

  1. توجه به سقف کاذب

 یکی دیگر از نکاتی که شما زمان نصب اسپلیت ها باید به آن دقت داشته باشید سقف کاذب می باشد. نوع کانال کشی سقف کاذب باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا دستگاه به صورت اصولی کارکرد گرمایشی و سرمایشی خود را نشان دهد

به نظر شما این مطلب مفید بود؟

لطفا امتیاز دهید

میانگین امتیاز ها 0 / 5. تعداد امتیاز ها 0

اولین نفر باشید که امتیاز می‌دهید